[pp.se.vastmanland] Info om city festivalen

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sat Jun 22 16:31:04 CEST 2013

Råkande skriva och skicka mitt förslag till scheman jag läste detta:

2013-06-22 15:04, Simon Lindgren skrev:
> Ok så jag har fått fakturan till city festivalen nu och den är betald
> jag fick även lite info som kan vara intressant för er att veta. Vi kan
> komma och sätta upp sakerna onsdagen 15:00-20:00 eller torsdagen
> 08:00-10:30, antar att vi tar senare. Öppettiderna är 12:00-01:00,
> tor-lör Jag hoppas vi kan ha bemanning hela den tiden så det är bra om
> vi tar och sätter upp skift samt bestämmer vilka som ska vara där när,
> väldigt snart. Det såg också att vem man representerar måste vara
> väldigt tydligt på ståndet enligt lag men det ska väl inte vara något
> [...]

japp beachflaggan kan då hjälpa till med det :)

Inget om hur man skall göra under natten ? För jag antar att min
antagande om att vi bör köra hem allting under natten gäller fortfarande.
Vi vill inte beachflaggan skall förstöras av fulla som går runt på
gatorna efter kl 1.

När det gäller tiderna så får vi kanske ändra dem - vi kör då typ 11.30-20 och
byter runt 16-tiden.

jag tror inte det är någon större ide för oss att ha öppen 20-01 på natten.
Det kommer inte komma så många förbi då. Då är det mest shower och öl som kommer
vara intressant för besökarna :) Men vi kan anpassa oss och köra längre
på kvällen om vi tycker att det lönar sig.