[pp.se.vastmanland] Schema för cityfestivalen plan 2

Simon Lindgren simon12400 at hotmail.com
Sat Jun 22 19:38:48 CEST 2013

Anders S Lindbäck skrev 2013-06-22 17:09:
> Följande är de grejor vi behöver ta dit och hem varje dag:
>
> 2 stolar
> 1 bord
> 1 beachflag
> UP stora flagga
> en kartong med Rick och Christans bok om reformerad upphovsrätt
> en stor mängd flygblad + pins + knappar
>
> Bordet är inte så stort men vi kan få plats med lite flygblad+ böcker
> på det.
> stolarna + bordet är lätta plastmöbler så de går enkelt att bära och
> bordet
> [...]
Detta funkar för mig men tänker tillägga att jag kommer försöka delta på
kvällspasset också samt att jag nog är med lördag kväll också efter
styrelse mötet och det är möjligt att flera person i styrelsen för öst
delta då ifall de hinner innan tåget går.

Har fortfarande inte fått ett direkt svar om transport än. Mattias du
hade bil, har du möjlighet att komma förbi hemma hos mig då och lasta
upp profilmaterialet och ta det till stan?

Vill också påpeka att Marie inte är med i denna listan och kommer ej få
dina email om schema.