[pp.se.vastmanland] Schema för cityfestivalen plan 2

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sun Jun 23 15:24:10 CEST 2013

2013-06-22 19:38, Simon Lindgren skrev:

> Detta funkar för mig men tänker tillägga att jag kommer försöka delta på
> kvällspasset också samt att jag nog är med lördag kväll också efter
> styrelse mötet och det är möjligt att flera person i styrelsen för öst
> delta då ifall de hinner innan tåget går.

Jättebra.

> Har fortfarande inte fått ett direkt svar om transport än. Mattias du
> hade bil, har du möjlighet att komma förbi hemma hos mig då och lasta
> upp profilmaterialet och ta det till stan?

Jag kommer fixa dit bord och stolar på torsdag så kanske kan ordna så den transporten
går förbi dig.

Dock då vi kommer att flytta bort allting varje kväll så behöver
vi se till att det som tas dit varje morgon är inte är mycket mer än vad som
vi gör av med under en dag. Vi kommer bli tvingade att bära alla grejor flera
hundra meter då alla vägar i närheten är avspärrat under festivalen.

> Vill också påpeka att Marie inte är med i denna listan och kommer ej få
> dina email om schema.

Brevet gick även till marie_janette13 at hotmail.com - står i huvudet på brevet.

Om du gör reply to all - så kommer hon även få kopia av svar på denna.