[pp.se.vastmanland] OBS styrelsemöte flyttat till onsdagen den 13 mars

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Mar 11 16:16:46 CET 2013

Tyvärr var det så att jag inte bokat lokal innan kallelse gått ut och tyvärr så är det full nu på torsdag
så enda lediga dagen denna veckan är onsdag. Så vi kör detta nu på onsdag i stället.

Hoppas ni kan dyka upp då.

Så onsdag den 13 mars kl 18.30 - 21  på vuxenskolan lokal Bagaren.

OBS säg till om denna tidpunkt passar er - så jag vet att tillräckligt många
dyker upp så vi kan ha mötet.