[pp.se.vastmanland] Internet

Albert Veli albert.veli at gmail.com
Thu May 30 20:54:43 CEST 2013

PDF:en hamnade i spamfiltret. Jag skickar den separat till Mattias. Här är
resten av mailet:

Jag experimenterade med att spela in mitt föredrag och göra youtube-videos
av det:

http://albertveli.wordpress.com/2013/05/30/kryptoskolan/

Dock alldeles för dåligt ljus. Skulle ha lyssnat mer på Olas föredrag :)
Det kommer två delar till. Har inte hunnit redigera ihop allting. Det tar
lång tid att redigera. Särskilt när man experimenterar med
animationsprogram :)