[pp.se.vastmanland] Drar ner på mitt engagemang i PP

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Fri May 31 11:06:26 CEST 2013

Hej allesammans
Jag har funderat senaste veckorna på mitt engagemang i PP och kommit till
slutsatsen att jag inte är motiverad just nu. Från tillfälle till tillfälle
kommer frågorna som intresserar upp men inte till den grad att jag orkar
hålla lågan uppe, finns så mycket annat som är intressantare just nu.

Jag är revisor och kommer göra det jobbet klart om ni inte lyckas hitta en
ersättare inför nästa årsmöte 2014 men mer än så kommer jag inte delta
framöver. Jag stannar kvar på mailing listan om det är några frågor under
året.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt