[pp.se.vastmanland] Extra styrelsemöte PP Västerås: Torsdag 3/4 19.00 - Bidrag till fokuskommer, etc

roger.sperrling at telia.com roger.sperrling at telia.com
Wed Apr 2 08:58:00 CEST 2014

ANDERS!

Tror fortsatt att Du har helt fel - och att HELA Västmanlands-regionen och DÄRMED även ALLA kommuner som kan/vill ställa upp inom regionen skulle vara "fokus-kommuner"....!

För det är i vart fall vad vad jag läste mig till.......

Med vänlig hälsning,

ROGER SPERRLING

Brunnsvägen 8

739 91 SKINNSKATTEBERG