[pp.se.vastmanland] EU flygbladen är här

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sat Apr 5 21:22:14 CEST 2014

Åkte aldrig till stockholm idag och titta via bambuser och stanna
hemma och kurera mig själv.

Simon tänkte beställa lite grejor för skobesöken
Gissas mest UP-grejor men även lite generellt.

För min del tror jag på att vi kan göra av med följande
under flygblads och affischuppsättningar

För EU valet:

EU flygblad 2 kit ( tot 2000 flygblad storebror)
EU folder 2 kit (300 stycken totalt)
EU affischer A2 1 kit ( 150 st för tavlorna på stan)
EU affischer A4 1 kit ( 300 st)

Generella som fungerar även efter EU-valet:

Piratpartiet partiprogram 1 kit (20 st böcker)
Storebror Aktivistkit (500 flygblad + 96 affischer)
Storebror flygblad 1 kit (1000 flygblad storebror)
Piratpartiet partiprogram 1 kit (20 st böcker)
Flygblad, blanks v1  5 kit (250 stycken) - så vi kan beskriva vår lokalpolitik.
Affisch Privat vs Pirat 1 kit (50-pack )

Giveaways
Knapp 50-pack mellanstora
Knapp 50-pack stora
stickers 300 stycken