[pp.se.vastmanland] EU flygbladen är här

Mattias Lennartsson mattias.lennartsson81 at gmail.com
Sat Apr 5 21:47:40 CEST 2014

Hej!

Jag var i Stockholm och plockade med mig så mycket jag orkade bara med
mig på tåget. Så jag har så det räcker till att börja med. Men sedan kommer
vi
behöva beställa mer efter hand.

ca 5 cm flyers.

Ett par hundra foldrar.

Ett par hundra valmaifest.

Afficher i storlek A4, A3, A2, A1 (väldigt stora).

Har inte så många A4 dock.

Tog också några stycken UP-afficher i A3.

Har också ett par stycken partiprogram (boken). Tänkte ta till så det
räcker till
oss själva, vi vi ha att del ut får vi beställa det också.

Det jag saknar är Amelias "transparensrapport" om den kan bestsällas, för
den var riktigt bra och jag har bara 2 ex.

/Mattias