[pp.se.vastmanland] Tillstånd för Valstuga affichering etc

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Wed Apr 30 14:59:01 CEST 2014

2014-04-29 12:59, Mattias Lennartsson skrev:
> Hej!
>
> Angående plakat tror jag att enklaste lösningen är att såga masonit i logon
> skivor (A1)
> och sedan spika eller häfta fast en träpinne på dem.
>
> Det blir nog inte helt gratis, men det är ju det här budgeten är till för.

Det finns andra som påstår att två engångpallar som sätts ihop med gånggärn
ger den stadga som behövs för att de skall stå upp även när det blåser.
Någon med kontakter som kan fixa fram använda sådana ?

Det går att beställa B1 affischer 100x70 cm och då får man 90 st så med
de A2 vi redan har så borde det räcka för oss. Min far har en kärra vi kan
låna och få hem material med så kan får väl åka hem till dem och snickra någon
dag då affischerna kommit.

Så förvänta er en långkväll i nästa vecka då vi köper material och så sätter
och snickrar ca 90 plakat (B1 affischerna kan även passa till valstugan).