[pp.se.vastmanland] Anna Troberg på TORSDAG nästa vecka

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Wed Apr 30 16:46:03 CEST 2014

Hej,
efter diskussion med Annas assistent Marit så kommer Anna Troberg att byta dag.
Valstugan finns ju först på plats på tisdagen - så nu kommer hon när vi har den
i stället för dagen före.

Anna Troberg kommer besöka oss på torsdag så vi kan då installera henne vid
valstugan och då ordna aktiviteter runt där.

Så torsdagen den 8 maj kommer Anna Troberg. Jag och simon är på g så
om ni andra vill dyka upp så är ni välkomna.

Förslag till schema (cirkatider).

14  Information om region Svealand på tågstationen
15  Högskolan för flygbladsutdelning på cyklar etc.
16  Häng vid Valstugan
17  Tal på sigmatorget (måste skaffa tillstånd (som tur var så har jag inte ansökt
om något för måndagen)).
18  Växhusets Cafe, en liten matbit och diskussioner avslutar dagen.