[pp.se.vastmanland] Anna Troberg på måndag

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Apr 29 13:27:04 CEST 2014

Vi diskuterade detta lite igår så jag föreslår följande hålltider.

Allt är cirkatider och med förhoppnings om hyggligt väder:

14  Information om region Svealand på tågstationen
15  Piratgolf på Hälla
16  Högskola för flygbladsutdelning på cyklar etc
17  Tal på sigmatorget (måste skaffa tillstånd)

Jag tänkte om vi skickar detta som pressmeddelande i tid så kanske
någon media vill vara med någonstans.

Därefter går vi till Pitchers eller kalle på spången för en matbit och
diskussioner.