[pp.se.vastmanland] Debattartijelskrivande

Björne Pettersson djuravisfolket at gmail.com
Mon Aug 18 01:26:09 CEST 2014

Har du redan skickat in till allehanda? Är det någon mening att jag går in
och petar i den nu? Jag har inte godkänt det du skrivit i mitt namn!... När
jag tidigare såg att du skrivit att vi skulle skriva insändare o även
skulle skicka in en insändare till allehanda så antog jag att du åtminstone
till att börja med skulle tala om att du ens tänkte använda mitt namn och
vad det skulle handla om och till vilken dag vi vill försöka få in det och
jag hade kunnat råka missa mailet eller just den biten om insändare, så
hade varit trevligt om du hade informerat tydligare. Jag skriver inte under
på att vi ska ha ett eget plan utan att få mer info om det... Jag har
kollat min mail flertalet gånger ikväll och den har inte visat att jag fått
mailet för än nu..