[pp.se.vastmanland] Debattartijelskrivande

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Aug 18 09:58:40 CEST 2014

Den 2014-08-18 01:26, Björne Pettersson skrev:
> Har du redan skickat in till allehanda? Är det någon mening att jag går in
> och petar i den nu? Jag har inte godkänt det du skrivit i mitt namn!... När
> jag tidigare såg att du skrivit att vi skulle skriva insändare o även
> skulle skicka in en insändare till allehanda så antog jag att du åtminstone
> till att börja med skulle tala om att du ens tänkte använda mitt namn och
> vad det skulle handla om och till vilken dag vi vill försöka få in det och
> jag hade kunnat råka missa mailet eller just den biten om insändare, så
> [...]

Den är inte inskickad - självklart så är tanken att du skall få chansen att läsa
och ge kommentarer på den innan du får chansen att skicka in den helt själv.

jag skrev ditt namn så att vi har koll på att den är ämnad åt dig så du kan
skicka in den. Den är inte klar ännu utan är bara ett utkast.

Den enda som är inskickad i dagsläget är den till västerås tidning.