[pp.se.vastmanland] Status valsedlar

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Wed Aug 27 20:38:06 CEST 2014

Finns ansvariga i alla 10 kommuner i västmanland.

Det finns några mindre förtidsröstningslokaler som inte har täckning.

Kolsva, tillberga samt flera i västra västerås som då ingen
fixat valsedlar till ännu då jag prioriterade att få ut valsedlar
till Köping Arboga idag. Kirsi tog kungsör via proxy(en kompis
till henne fixar det).

Så behöver fixa detta imorgon. Dessutom så har flera av våra plakat på
vägarna blivit nerknuffade. Jag reste 1 igår och 2 idag och vet om 2 till som är nere
men ej fixade. De jag fixade var bara nerknuffade och bortkastade så har bara varit
och putta ner dem i hålet och stampa till för att få upp dem igen.

Imorgon är det träffa de nya eleverna till högskolan kl 9-10 vid bombardier arena.
Gustav Nipe dyker upp.

Simon skall träffa SDR kl 10 och då göra klart avtal om utskick av 30 000 flygblad.

Så många kommer veta om att PP ställer upp i lokalvalet då det går till vallokalen.

På lördag kör vi valsedelsutdelning på stan kl 11.45 till 12.45 och så åker
vi och delar ut flygblad/valsedlar på viksängsdraget kl 13. Ca kl 13.30 käkar vi lite
tillsammans och sammanfattar veckan och planerar nästa vecka och så ca kl 15 delar
vi ut lite valmaterial till de nya besökarna på viksängsdraget.

PS De av er som ser nerfallna plakat - försök att ställa upp dem igen.