[pp.se.vastmanland] Nyinsatta aktiviteter

björn lövnord bjornlovnord at hotmail.com
Sat Aug 30 17:06:06 CEST 2014

Jag kommer att finnas i Västerås city i morgon söndag den 31 aug mellan kl 13-16 och dela ut flygblad om någon vill hänga på så finns jag utanför Voltaire kl 13.00 då det är Bakluckeloppis på Stora torget mellan 10-15.

Sen på onsdag den 3 sept ska jag åka ut till Erikslunds shopping center efter jobbet då de har så kallad Lill-Lördag mellan 17.00 och 20.00, kom till Ikeas utgång mot stora parkeringen kl 17.00 om ni vill vara med.

Sen kommer jag att vara med hela dagen på Vasadalen den 6 sept, inte bara från efter lunch som jag sagt tidigare.

Allt detta har jag fört in i PiratePad Kalendern.

/Björn Lövnord