[pp.se.vastmanland] Nyinsatta aktiviteter

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sun Aug 31 11:49:21 CEST 2014

Den 2014-08-30 17:06, björn lövnord skrev:
> Jag kommer att finnas i Västerås city i morgon söndag den 31 aug mellan kl 13-16 och dela ut flygblad om någon vill hänga på så finns jag utanför Voltaire kl 13.00 då det är Bakluckeloppis på Stora torget mellan 10-15.
>
> Sen på onsdag den 3 sept ska jag åka ut till Erikslunds shopping center efter jobbet då de har så kallad Lill-Lördag mellan 17.00 och 20.00, kom till Ikeas utgång mot stora parkeringen kl 17.00 om ni vill vara med.
>
> Sen kommer jag att vara med hela dagen på Vasadalen den 6 sept, inte bara från efter lunch som jag sagt tidigare.

> [...]

Jag dyker upp idag kl 13 och tänkte mig stanna en timme - då hinner
man nå de flesta som rör sig i den centrala delarna av stan.
Behöver köpa fler lamineringsblad så kan laminera fler affischer.

Annars så finns just nu 10 dubbelsidiga plakat redo att sättas ut i västerås.

Det finns även 2 plakat som behöver fixas som är nere eller dåligt
uppsatta - det bakom skiljebo centrum och det vid ekberga fotbollsplan
vid österleden. Alla andra som är nere som folk har talat om för mig
fixades i fredags.

Det tar ca 2 timmar och få upp plakaten och fixa de trasiga. Vem kan hjälpa
till idag em/kväll och få upp dem ?

Dessutom så vore det bra om någon till kommer till MDh 11-13 på måndag när vi står
där och delar ut flygblad.

Glöm inte och skriva upp er på aktiviteter här:
http://piratepad.net/ppvval2014kalender