[pp.se.vastmanland] Salafestivalen den 26 juli

Kent Hagebrand khagebrand at gmail.com
Fri Jul 25 15:03:05 CEST 2014

Då känner du inte mina kunder ;) 15 minuter och dom börjar ringa mina
chefer och fråga varför jag inte
löst problemet. Fordonsindustrin har väldigt små lager och allt är
just-in-time = inga stopptider.

Jag törs inte röra mig allför lång från hemmet om jag inte garanterat kan
vara igång på 15min.

/Kent-Ola

: