[pp.se.vastmanland] Valstugan

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue May 6 10:24:25 CEST 2014

2014-05-05 22:52, Anders S Lindbäck skrev:

> Jag var förbi där vid 22 tiden ikväll. Det fanns inget där just nu.
> Vet ej när något kommer sättas upp på plats.

Fick följande meddelande idag:

Hej!
Idag kommer valstugorna till Hantverkargatan.
Det tar sin tid och alla är förhoppningsvis på plats under eftermiddagen.
Nycklarna finns att hämta i Fiskartorgsentrén efter kl 15.

Vänliga hälsningar
Monica

Monica Westlund
Planerare

Hoppas Simon och/eller Mattias kan fixa detta och få ut nyckeln då
jag ligger dubbelvikt över toan och spyr i magsjuka. Inte rätt tillfälle
att bli sjuk.  Jag är rädd att jag kommer vara dålig några dagar.