[pp.se.vastmanland] Valstugan

Mattias Lennartsson mattias.lennartsson81 at gmail.com
Tue May 6 12:01:42 CEST 2014

Hej!

Jag var förbi idag kl 11 och de håller på att ställa upp stugorna. De höll
på med den 4:e stugan
när jag var där.

Den tråkiga nyheten är att alla stugor bara är grundmålade med mörk röd.
Eftersom de ska målas
ytterligare en gång efter valet inför försäljningen. Men vi får sätta upp
lila affischer.

Sedan var det ordentliga dörrar med ordentliga lås. Tror inte någon orkar
välta den här stugan.

Jag kan åka förbi och hämta nyckeln.  Ska vi säga samling vid stugan
omkring 15.15 - 15.30.

/Mattias

Den 6 maj 2014 10:24 skrev Anders S Lindbäck <vetgirig at kunskapssamhallet.se>
: