[pp.se.vastmanland] Valstugan

email email at simonlindgren.se
Wed May 7 15:31:59 CEST 2014

Mattias Lennartsson skrev 2014-05-07 13:17:

> Hej!
>
> Sedan i morse står  valstugan på plats och vi har fått nycklar
> till stugan. Jag och Simon har satt upp affischer utvändigt
> så att det ser bra ut. Det som behöver göras är att inreda
> stugan invändigt. Bord, etc. Om någon har kaffebryggare/
> vattenkokare att låna ut vore det bra.
>
> Det finns el-uttag och belysning. Dock ingen el ännu.
>
> Jag, Simon och Anders har kommer ha varsin nyckel till
> stugan. Låna av oss när det behövs.
>
> Vårt markområde börjar längs högra stugväggen och åt vänster. Till
> höger om det är folkpartiets mark.

> [...]
Vi har varit nere till valstugan nu och lastat av massor med material så
flagor och bord finns nu i valstugan. När vi var där höll de på att dra
in el så det finns nu i valstugan. Jag har skrivit upp mig några dagar.
I schemat, jag börjar lite lätt så får jag se sen vart de behövs fyllas
upp så kanske jag lägger till lite fler tider.