[pp.se.vastmanland] ta ner plakat

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon May 26 21:17:49 CEST 2014

2014-05-26 16:14, Anders S Lindbäck skrev:
> vi tänkte försöka åka runt i kväll och ta ner plakat
> om du åker förbi något och tar ner - säg till så vi vet.
> Jag simon och jonathan verkar bli de som åker runt. Om fler
> kan hjälpa till så hör av er.

Alla plakat skall vara nerplockade. Finns några laminerade
kvar men de tar jag imorgon.

> Vi måste även tömma valstugan så det gör vi typ först.

Valstugan är tömd.

> Mattias - vi lämnar lådan till dig. så kan du ta hem den...

Lådan är nu hemma hos mig.

Jag har även 2 par av nycklarna till stugan
Mattias får dem av mig imorgon så han kan lämna
tillbaka dem.

Så allt är fixat.
Nu behöver vi bara kalla till piratöl typ nästa
vecka så vi kan snackas vid sörja och se hur vi går
vidare med cityfestivalen och höstens val.

Anders