[pp.se.vastmanland] Vasadalan

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Sep 2 19:02:41 CEST 2014

På lördag är det vasadalen och det ser ut som Anna Troberg kommer hit den dagen.

Vi behöver dock hjälp.

Någon som kan frakta vårt partytält + stolar + bord till vasaparken
samt tillbaka ?

Någon som kan deltaga på vasadalen - vi bör vara 4 personer på den aktiviteten.
Då kan 2 gå på seminarie/lunch etc och 2 andra hålla ställningen.

Den är officiellt mellan 9.45 och 17.15  men vi får börja sätta upp saker från kl 9.
Så vi hinner få upp tältet + bordet med grejor.

Vi behöver även få fram knappar etc för dagen. Jag har gott om flygblad
av olika typer + valmanifest och partiprogram. Men inga knappar.

Hittills har endast jag och Björn skrivit upp oss - vilka fler kan hjälpa
till ?

http://piratepad.net/ppvval2014kalender

ICA MAXI

På onsdag kl 18 på erikslund är det flygbladsutdelning
På torsdag kl 16 på hälla är det flygbladsutdelning

Vi ses.