[pp.se.vastmanland] Vasadalan

björn lövnord bjornlovnord at hotmail.com
Tue Sep 2 19:43:59 CEST 2014

Erikslund shopping center i morgon onsdag skrev jag att det är mellan 17 och 20 då det är så kallad Lill-lördag och man kan bl.a. äta för 49kr, det är också den tiden som står i kalendern, jag finns där från ca. 16.00 eftersom jag tänkte äta först. Jag kommer att stå vid ikeas entre från stora parkeringen från ca. 17.00.
På torsdag till Maxi hälla kommer jag så fort jag hinner, slutar 15.00 om jag kan sluta i tid, sen tar jag bussen direkt ut dit.
Apropå Vasadalen behöver vi skicka ut ett pressmeddelande att Anna kommer och minglar med västeråsarna.

/Björn Lövnord