[PP.Skane] Rabbat på klubb för pirater

Anders Hedberg anders.hedberg at factorycode.com
Thu Nov 1 08:20:43 CET 2007

Hej, som svar på senaste officiella utskicket fick jag följande reklam.
Ifall ni är intresserade så får ni rabbat om ni säger att ni är pirater.

/Anders H.

---
Hej ärade pirater.
Skulle vilja erbjuda er 20kr rabatt på entrén till min halloweenmaskerad den
tredje november. Säg att ni är pirater i entrén. De flesta djsen spelar
kopierad musik, och föreningen decadent stödjer piratpartiets ideologi.

Ett klubbmanifest.
Minns ni hysterin runt Klubb Kinky?
Det var tider det, klubbmalmö upptäckte sin sexualitet.
Sedan försvann Klubb Kinky, och det ryktas att anledningen var 2 pensionärer
som såg en snopp genom fönstret och anmälde klubben.
Vilket snopet slut för klubbmalmös tonår...

Nu tycker jag att Malmös klubbliv avstannat lite i utveckligen.
Klubblivet som upptäckte sin sexualitet som tonåring lever numera i celibat.

Men det ska jag ändra på. Klubbmalmös sexuella revolt äger rum den tredje
november i år på adelgatan2.
Så leta fram korsetten, latexbyxorna, piskan, de skyhöga porrskorna och
bejaka exhibitionisten i dig.
Decadent har kommit för att stanna, och detta är festen som kommer att gå
till historien.

//Radek Rembowski ordf. Decadent

DECADENT Kinky Halloween
Adelgatan2 Malmö
Åldersgräns: 20år (egentligen 18...)
3november 2007
kl 21-03
Entré 100kr (80 för piratpartiets medlemmar)
djs:
Undine (ebm/techno)
Kubik vs Bacid (elektro vs acid)
Sten Väck vs RadekRambo (90talets floorfillers)
Sleezy (partyrock)
Skyjacker (house)
Dekor: Decadent Dolls - Barbie in bondage

2 våningar, 2 dansgolv, sm-lekrum, pianobar.
Dresscode: Kinky/Halloween/Fetish
www.decadent.se