[PP.Skane] Ifall någon undrar vad jag håller på med i Hässleholm

Anders Hedberg anders.hedberg at piratpartiet.se
Tue Nov 6 19:20:43 CET 2007

"Men vi skulle ju vara admin... Vad är det som händer egentligen?"
---

Hej, blev lite missförstånd när Daniel via MSN sa att han och Knutte behövde
samma behörighet i Hässleholm som i xxx stad, och jag trodde jag fixade
det... de skulle mer hjälpa till med adminstrationen, inte ta över alltihop.
Sorry, mitt fel, har en del kvar att lära om pirateweb...  Maila mig gärna
hur det skulle vara så får jag fixa tillbaka det om det blev helt fel nu...

mvh Anders H. sorry...