[PP.Skane] Demonstration

Anders Hedberg anders.hedberg at factorycode.com
Tue Oct 16 11:12:15 CEST 2007

Hej, det är relativt enkelt att göra det på "rätt sätt" också, alltså få
polistillstånd ;-) Det tar ungefär två veckor vilket vi hinner, man ska få
ett godkännande helt enkelt. Ska se om jag kan gräva fram ansökan jag gjorde
för demonstrationen i Lund.

Alternativt skulle man kunna göra en flygbladsutdelning eller kombinera ihop
de två grejerna.

/Anders, som eventuellt är borta den dagen...

  _____