[PP.Skane] Demonstration

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Tue Oct 16 17:00:42 CEST 2007

On 15/10/2007, PetraH <petrah at petrah.se> wrote:

> Hej alla på skånelistan hur många ni än är.

Runt 20 pers?

> Jag vet inte vad ni hade tänkt er den 3:e november men jag funderar på att
> ta folket från Österlen och dra in till Malmö och demonstrera. Skulle vi
> inte med snabb varsel kunna samordna så vi alla drar folk från olika ställen
> i Skåne och gör oss hörda? Kan vi inte typ bara boka en tid, ta oss dit och
> visa oss? Det skulle vara kanon om vi organiserade oss snabbare än fan rent
> ut sagt.

Kontakta SUF och fråga om de vill vara med. De har rätt bra med ljud
och sånt och erfarenhet inom organisationen av att anordna
demonstrationer. Och så är de inte ett politiskt parti heller. En
kompis i Uppsala tipsade mig för ett tag sen och det är ju typ ett
fackligt trademark att demonstrera.

http://www.suf.cc/contact.php

Heh. De har sitt högsäte i Malmö oxå.

/amelia