[PP.Skane] Demonstration 3:e nov

PetraH petrah at petrah.se
Wed Oct 17 14:37:15 CEST 2007

Hej alla

Jag har fixat möjligen en talare, han är sak kunnig. Daniel Gustavsson från K-stad. Polispappert lämnar jag på fredag samtidigt som jag erbjuder en korvkiosk på stortorget 100 kr om vi får låna ström av dom 1 timme. Efter talarna anser jag att vi marcherar genom malmö. Vad sägs? Kläck gärna ideer då mitt huvud är trött nu =)

Så det som behövs nu är:

1. Nån form av ljudförstärkning
2. Fler talare
3. Någon som kan författa ihop ett bra email som vi skickar till ALLA medlemmar i skåne
4. Frivilliga pirater med bra ideer
5. Lite spikade tidpunkter och så
6. Förslag till samlingsplats / resturang /korvalåda efter manifestationen
7. Lite käcka meningar vi kan gapa ut när vi går runt =)

Sedan undrar jag, jag är den sortens pirat som har snö käcka döskallar på mina mössor och boots, jag vet att vissa inte anser detta vara en bra dresscode. Men spelar detta någon roll i aktionen i fråga?

MVH Petra