[PP.Skane] Hejsan ärade Piratlisteläsare!

Mathias Heinel mathias.heinel at gmail.com
Mon Oct 22 23:19:08 CEST 2007

I söndag eftermiddags ägnade jag och Kalle Walestrand åt att brainstorma och
kluran lite på vad man egentligen kan göra för att åstadkomma lite 'action'
i stugan, så att det händer något i praktiken i Piratkretsar.
Nu skulle jag gärna vilja fråga listan om idéer och uppslag.
Nåväl, detta kom vi fram till:
Plats: Espresso House/Stationen, Lund.
Närvarande: Kalle Walestrand och Mathias Heinel
Tankar om att utveckla självförsörjande verksamhet?
Vad kan vi? Vad har vi för resurser?
Vad finns det för möjlogheter innom gruppen att sälja tjänster/skapa
inkomster?
Var får andra partier sin inkomster ifrån?

Har ni, ärade publik, fler tankar och idéer?
Varför då inte skicka dessa i ett email till mathias.heinel.at.gmail.com?
Då skulle Kalle och jag bli väldigt tacksamma!

/Mathias

--
'Me, myself & I!'