[PP.Skane] Demonstration 3 november

Mattie teirdes at gmail.com
Fri Oct 26 15:56:43 CEST 2007

Hej allihop,

Idag när jag var ute på stan ringde UNg vänster mig. De bistår med
ljudanläggning om vi fortfarande tänker diskutera. Eftersom jag kom
överens med tjejen som ringde om att jag ska titta förbi deras lokal i
Malmö på måndag nästa vecka vill jag veta om vi fortfarande tänker
göra något och hur.

Enligt ett mötesprotokoll från i söndags åtog jag mig ansvaret att
vara vice ansvarig utifall ordinarie inte skulle kunna. Jag avböjer
dock det ansvaret nu eftersom jag har tentor som hägrar och inte vill
överskrida mina befogenheter.

Vi kanske kan prata mer på söndag?

/amelia