[PP.Skane] Hallå

Anders Hedberg anders.hedberg at factorycode.com
Sun Sep 2 21:16:53 CEST 2007

Hej, ligger hemma med feber, man ska inte äta upp dotterns glass när hon är
förkyld ;-( Uppgraderade dig så du kan skicka mail till hela Skåne, hade
glömt det, sorry.

Fick följande länk av Gustav,
http://www.mah.se/templates/MAHCalendarEvent____60358.aspx
Det är imorgon, Kan du skicka ut den till Skåne?

Jag kan själv inte komma på ett möte nästa helg eller inte ens i veckorna
utan barnen, men tycker det är en utmärkt ide att göra något på Kulturnatten
helgen efter. Själv tyckte jag medlemsvärvning med flygbladsutdelning låter
vettigt. Eventuellt att vi ska släpa runt på en banderoll med piratpartiet
också. Jag har banderoller, T-shirts för utlåning under den kvällen och en
bunt broschyrer. Kan du kalla till ett möte om det?

mvh Anders H.