[PP.Skane] Möte någon gång framöver?

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Tue Sep 4 19:41:25 CEST 2007

On 04/09/07, kevin liddell <liddellpower at hotmail.com> wrote:

> Där finns en stuga som heter "humlebo" eller om den ligger i humlebo,
> iallafall, det är Staffanstorps scoutkår som har hand om den och jag har för
> mig att den inte är överdrivet dyr heller.

Det enda jag kan hitta som har med Humlebo att göra på nätet är en
referens till Hörby och denna organisation:
--------------
Linderödsåsens Turism
Adressuppgifter
Linderödsåsens Turism
G. Torg 5, Box 56, 242 21 HÖRBY 	0415-33 00 35
Mer information
Omgivning och miljö

Stugor

Stugby
Övrigt

Konferenser, Logi, Rumsuthyrning, Året runt-öppet
------------------------------

I övrigt kan jag meddela att scoutstugan i Tollarp
(http://www.scoutregion.com/stugor/snapphane/tollarp.htm) är ledig
både vecka 44 (2-4 november) och 45 (9-11 nov) och kostar 500 kr/dygn
(från 14:00 på eftermiddagen fram till 12:00 nästa dag).

Rårödstugan i Eslöv
(http://www.scoutregion.com/stugor/sodra/eslov.htm) är ledig vecka 44
och kostar 1000 kr/dygn men har inte sängplatser (bara
sovsäck/liggunderlag) annars samma villkor som ovan.

Så... Eftersom jag inte vet om UP har fått sitt bidrag beviljat,
kanske vi borde invänta det innan vi bokar? Det ser ut som att vi har
en del alternativ när vi ska välja. Tollarp är billigt, men har bara
plats för 25 pers och det är lite knökiga resvägar dit (typ 3
bussbyten från Lund och lika från Malmö, fördel: lätt att ta sig dit
från Kristianstad).

hälsar åter,
Amelia