[PP.Skane] Introduktion

Kalle Walestrand kallew at gmail.com
Sun Sep 16 18:03:22 CEST 2007

Hej, jag heter Kalle Walestrand, jag är 24 år gammal och bör i Kågeröd
utanför Svalöv. Var med på mötet idag den 16:e efter ett års frånvaro från
partiaktiviteter men jag står antagligen kvar som kontaktperson för Svalövs
kommun sen valet. Väntar för tillfället på arbetsskapande åtgärder och under
tiden får jag försöka hålla mig sysselsatt bäst jag kan. Gick med i partiet
med alla andra kring Piratebayrazzian för att jag vill försvara det digitala
samhälle som vuxit fram utan konstgjorda begränsingar. Annars så gillar jag
judo, spel på dator och på bräde, och science fiction.

MVH

Kalle