[PP.Skane] Bokad stuga till piratläger

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Wed Sep 19 16:42:09 CEST 2007

Hej,

Jag har bokat stugan vid Gamlegård för 10-11 november. Den var
upptagen på kvällen. Totalt 28 sängplatser finns, samt ett samlingsrum
för upp till 35 personer. Nackdelen är att vi kommer behöva
frivilliginsatser från människor som låter människor som anländer på
fredagen sova över.

Det kostar 2400 kronor för de här två dagarna.

http://www.scoutregion.com/stugor/sodra/slottis.htm

Lägeravgiften kan, i det fall att alla platser blir uppfyllda, pressas
ned till 200 kronor, inklusive mat. Stugan kommer att vara upptagen
fram till hela kvällen 9 november. Sängarna är våningssängar. Om 28
platser uppfylls kostar lokalen 85 kronor per person.

Jag har plats för 3 pers hemma hos mig från fredagen och framåt. För
närvarande är 6 personer anmälda, men det kommer säkerligen anmälas
fler.

Det finns kök, varmvatten, gott om toaletter, och det är uppvärmt.
Räkningen skickas senare till mig. etc. Går det här bra?

/amelia