[PP.Skane] Malmöfestivalen

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Wed Apr 23 13:46:39 CEST 2008

On 18/04/2008, Jacob Lindén <jacob.linden at malmo.se> wrote:
> Hej!

*klipp*
> Jag vet inte vad det är du tänker dig att sälja/marknadsföra? Du kan väl
> höra av dig med mer specifik information så kan jag specificera mitt svar
> lite mer.

Hej Jacob,

Jag reprenterar en politisk ungdomsorgaisation (Ung pirat:
www.ungpirat.se) som gärna skulle vilja delta några dagar med ett
litet tält eller bord för att värva medlemmar/sprida information om
oss och våra aktiviteter. Vi kanske också vill sälja typ knappar och
dela ut foldrar, etc.

Så vad vi skulle vilja boka och veta kostnaden för är en liten yta
någonstans på eftermiddagen/kvällen 16-17 augusti (inledningshelgen)
och alternativt också senare i veckan.

hälsar,
Amelia