[PP.Skane] funkar den här fortfarande?

Anders Hedberg anders.hedberg at factorycode.com
Sat Feb 27 16:11:16 CET 2010

Hej, eftersom den finns kan man ju lika gärna använda den. Vi saknar
kandidater till Region Skåne listan. Forumet strular dessutom, men jag
räknar med att ni klarar av det ;-)

http://forum.piratpartiet.se/Forum606-1.aspx

IN OCH ANMÄL ER NU!!!! Vi kan sätta er längst ner om ni inte vill sitta i
regionfullmäktige! (MEN VI BEHÖVER RUNT 20 NAMN!!!!)

mvh Anders H.

Anders Hedberg,
mobile +46 733 320 196