[PP.Skane] funkar den här fortfarande?

Jens Rantil jens.rantil at piratpartiet.se
Sat Feb 27 06:59:12 CET 2010

Hejhej,

Här är ytterligare en pirat som läser denna lista. Precis som John, så
följer jag inte forumet eller hemsidan särskilt väl.

Den 25 februari 2010 23.18 skrev <teirdes at gmail.com>:

> [...]
> Du borde kanske titta på http://piratepad.net/ameliasflossmotion
> också. Fick precis ett okej-mejl från Richard Stallman så jag känner
> mig lite smånöjd. Väntar nu bara på att FFKPs styrelse ska uttala
> sig. Hoppas sedan mobilisera lite stöd inom partiet för en gemensam
> motion till årsmötet *röstfiska*

Ville mest säga att jag tycker det ser ut som en trevlig motion. Min enda
kommentar är vilka "vi" är. Det framgår alltså inte vilka som har skrivit
motionen. Om nu Stallman har satt OK-stämpel på motionen så kanske det också
skulle kunna framgå i motionen i sig.

Hälsningar från en semesterresa i Colorado,

Jens