[PP.Skane] Fwd: Fw: (Case 114155) Informationsbord under Europaforum Hässleholm, 12-15 april.

teirdes at gmail.com teirdes at gmail.com
Sun Mar 7 00:49:51 CET 2010

On Thu, Mar 04, 2010 at 07:26:05PM +0100, Anders Hedberg wrote:
> Hej, någon här som är sugen. Amelia? Vem höll i det förra gången?
> mvh Anders H.

Jag är redan dubbelbokad på det datumet.

Jag ska själv vara i Bryssel på ett evenemang om ICT och energi, tror
jag, och en spansk pirat (Kenneth Peiruza) ska åka till Future
Internet Assembly i Valencia, Spanien, samma datum.

Om någon lokal pirat kunde ta det vore det jättebra.

Jag har rekupererat lösenordet till den här listan. Om någon är
intresserad av att komoderera kan de ju höra av sig.

Jag behöver (ytterligare) en feedbackloop för några av mina mer
radikala ideer och tänkte försöka testa med den här listan. Är det
okej? Jag vill helst veta på förhand att någon kommer bry sig, så att
jag inte producerar och/eller forwardar meddelanden i onödan. Det tar
tid för mig att tänka igenom vad jag ska skriva, typ.

hälsar,

Amelia