[PP.Skane] Fwd: Fw: (Case 114155) Informationsbord under Europaforum Hässleholm, 12-15 april.

Patrik Greco (Ung Pirat) patrik.greco at ungpirat.se
Sun Mar 7 01:13:24 CET 2010

On 2010-03-07 00:49, teirdes at gmail.com wrote:
> [...]
Har tyvärr skola annars skulle jag kunna titta på det.

> Jag är redan dubbelbokad på det datumet.
>
> Jag ska själv vara i Bryssel på ett evenemang om ICT och energi, tror
> jag, och en spansk pirat (Kenneth Peiruza) ska åka till Future
> Internet Assembly i Valencia, Spanien, samma datum.
>
> Om någon lokal pirat kunde ta det vore det jättebra.
>
> Jag har rekupererat lösenordet till den här listan. Om någon är
> intresserad av att komoderera kan de ju höra av sig.
Finns väll inte så mycket att mecka med listan eller?
Jag kan ta och titta på det ifall ingen annan orkar :)

> Jag behöver (ytterligare) en feedbackloop för några av mina mer
> radikala ideer och tänkte försöka testa med den här listan. Är det
> okej? Jag vill helst veta på förhand att någon kommer bry sig, så att
> jag inte producerar och/eller forwardar meddelanden i onödan. Det tar
> tid för mig att tänka igenom vad jag ska skriva, typ.
Jag är intereserad av det du sysslar med men jag tvivlar på att min
kunskap innom ämnet skulle kunna tillföra något. Men som sagt har inget
emot att läsa om dina ideer :)

/Greco