[pp.sweden.general] Fwd: Facebook-pirater

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Sat Oct 13 19:06:21 CEST 2007

:))

---------- Forwarded message ----------
From: Karolina Andersdotter <karolina.andersdotter at gmail.com>
Date: 12 Oct 2007 18:37
Subject: Facebook-pirater
To: Mattie <teirdes at gmail.com>

Så, jag surfade runt på Facebook och hittade en grupp som hette "If I
Was Swedish, I'd Join The Pirate Party". Längre ner på sidan skriver
de:

"Yes, we are quite aware that, in order to be grammatically correct,
our name should be "If I *Were Swedish". We are also very aware that
there is a US Pirate Party that we can join, although it is not yet as
groovy as the Swedish Pirate Party. Everyone should join this group
anyway."

Det stämmer väl ändå it? If I was, if we were... ? Jag tycker att det
inte stämmer, men har jag fått något om bakfoten? Eller är en del
amerikaner så bakom att de till och med, i en storsint akt, rättar sig
själva när de har rätt?

/Karolina (som, f.ö., är medlem i piratpartiet nu)