[pp.se.vastmanland] JULFEST m.m.

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Thu Dec 5 14:06:25 CET 2013

2013-12-05 10:10, ROGER SPERRLING skrev:
> Bäste Anders & Co,
> Är det någon som vill samåka till Julfest i Stockholm eller Göteborg som Anna skrev om i sitt utskick....?
> ELLER...... – skall vi ordna något eget?
> Jmfr nedanstående som jag skrev till ledningen i PP...

Hej roger och Co

Kommer åka dit tidigt på lördagsmorgon då partistyrelsen har möte på lördag.
Jag kommer att befinna mig i lokalen som julfesten sker i under hela lördagen
- men åker hem då julfesten börjar och har inte tänkt deltaga på den.

Anmälan är förlängd en dag för den som vill åka till julbordet i stockholm
så sista anmälningsdag är idag.

Lokalt har vi träff den 15 december. Vi kan fixa lite pepparkakor
och julmust till den träffen. Mötet kommer fö hållas  i vuxenskolans
lokal biologen. Jag kommer skicka påminnelse om mötet till alla
medlemmar där det står med.

Lokalen är bokad 13-16 så vi har tid att hålla mötet och efteråt
hålla en julfika och snacka om framtiden och vad vi gör för att
fånga röster.

Anders