[pp.se.vastmanland] Finns en modig tjej ?

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Tue Mar 11 11:28:35 CET 2014

PP-folket i Västmanland & Co,

Angående mera tjejer på PP-listorna etc enligt tidigare mail; inkluderat
nedan:

Vi måste dito också ffa ha en LÅÅÅÅÅÅNGT större andel som INTE är bara mest
är data-nördar....

Alltså för att klara av "breddnings-programmet" - så måste vi ha in t.ex.
lärare, sjukvårds-folk, kultur-folk och ekonomer, jurister m.fl.

OCH folk måste sluta vara så jävla anonyma - särskilt vi som är AKTIVA
medlemmar måste enklare kunna ha direkt-kontakt med varandra.....

Leka tittut slutar man ju vanligtvis med att göra i lekskolan senast!

Som NU t.ex. när jag frågar OM någon vill/skall åka med till Bryssel  den
19/3 - 23/3...

Om SÅ - kan vi åka tillsammans i min bil kanske; vilket gör att man får
bättre kostnads-täckning för resan etc....

- Då man ju bara får HALVA reskostnaden i mil räknat (0,18 €/km) från
Europeiska PP-eriet... sic...!

Jag vill ha svar NU; både ett JA respektive NEJ från ALLA..... !

Detta ju för att snarast kunna bestämma och planera vad jag själv skall resa
på för sätt m.m.

roger.sperrling at telia.com

P.S. - Jag är hemma från Kreta/Thessaloniki/Wien-turen nu - så Ni kan även
gärna ringa mig på:

0222 - 151 00

ELLER

0767 - 69 69 16