[PP.Skane] Fortsättning på Amelias idé.

Mathias Heinel mathias.heinel at gmail.com
Mon Sep 10 23:35:16 CEST 2007

Hejsan alla!
Nu så tänkte jag spinna vidare på Amelias tanke om presentationer.
Jag heter Mathias Heinel, 36 år gammal, och var också en av deltagarna på
Espresso House i Lund.
Bor i Malmö, är för tillfället 'arbetsfri', vi får se hur länge det varar.
Har varit Piratpartist sedan våren -06 tror jag.
Självlärd IT-typ, tämligen i alla fall. Sedan ABC80 1979.
Har starka Open Source-åsikter.
Gillar precis som Amelia SF, har varit tungt inne på Fantasy. Men, man växer
upp?
Oftast almänt datorkunnig, om du har någon fråga kan du väl slänga iväg den
till mathias.heinel at gmail.com.

Mvh Mathias