[PP.Skane] presentation: Kevin Liddell

kevin liddell liddellpower at hotmail.com
Wed Sep 12 11:28:04 CEST 2007

Jag fortsätter med min presentation!

Heter Kevin Liddell, 19, jobbar för tillfället som bartender på cafét Ariman
inne i lund.
har varit ganska upptagen de senaste veckorna då jag hållt på att flytta och
nu inte längre bor i Staffanstorp utan i Dösjebro. Sitter som ordförande i
Ung Pirat Lund om jag inte har helt fel för mig och var med som representant
på Ung Pirats första förbundskongress i sommras. har varit med sedan första
veckan i lund tillsammans med Mab, men har inte varit lika aktiv. det som
fick upp mitt intresse var läkemedelspatent.

mvh Kevin Liddell