[PP.Skane] stim-avgifter och kollektiva licenser

John Nilsson john at milsson.nu
Sat Apr 10 14:43:29 CEST 2010

Det diskuteras problem och lösningar fram och tillbaka. Men det fundamentala
problemet är väl att vi fortfarande inte är överens om vad problemet är?

Så som svar på frågan vart pp står i frågan tycker jag att det enkla svaret
är att pp inte delar problemformuleringen och därför inte heller kan ta
ställning till "lösningen" utöver att den inte löser några av problemen som
piratpartiet ser.

Eller?

Mvh,
John